welke nagelverharder is het beste? Er is namelijk heel veel keuze van de hema,etos,kruidvat, essence,catrice etc

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Dat is een klein potje blauw van Hêrome te koop bij de drogist.

Toegevoegd na 7 minuten:
Inmiddels is er een nieuwe Hêrome nagelverharder ..extra sterk.. in een rood potje. (bron)
Overal te koop voor verschillende prijzen, dus even shoppen is wel de moeite waard.

Toegevoegd na 17 uur:
@HeerVoldemort schrijft in de reacties : PAS OP met die extra sterk! Daar zit formaldehyde in. Ik kan daar niet tegen. Dat doet pijn. En ik krijg er blauwe plekken onder mijn nagels van. Eraf halen helpt niet. Pijn gaat enkele uren door. En ik ben niet de enige, lees diverse fora maar.

Bij nader inzien dus : ADVIES is de blauwe versie te kopen, deze is goed kan ik zeggen uit ervaring. Lees altijd goed de bijsluiter hoe dit te gebruiken, niet zomaar hoppa er op!:)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Z512099
7 jaar geleden
+ is ook een goed merk, niet duur en het werkt.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
PAS OP met die extra sterk! Daar zit formaldehyde in. Ik kan daar niet tegen. Dat doet pijn. En ik krijg er blauwe plekken onder mijn nagels van. Eraf halen helpt niet. Pijn gaat enkele uren door. En ik ben niet de enige, lees diverse fora maar.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Verder wel een goed antwoord dus +
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je reactie @HeerV, prima als toevoeging aan mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helemaal mee eens. Het is het enige middel dat daadwerkelijk doet wat het zegt.