Hoe kun je op een natuurlijke manier je uiterlijk veranderen ?

Zodanig veranderen dat jou bekende of je kennis je niet herkennen? Dat zonder chirurgische ingreep.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.5K
Ritsuka
7 jaar geleden
Wat vind jij nog onder natuurlijk vallen? Je kunt bijvoorbeeld een prostetische neus opplakken om tijdelijk je uiterlijk te veranderen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beetje afhankelijk van de beginsituatie. Een man kan een zware baard laten staan en daarbij zijn hoofd kaal scheren. (of juist andersom) Iemand met licht overgewicht kan veel afvallen, combineer dat met flink wat krachttraining en de spieren in het gezicht veranderen ook. Dan is het nog de vraag wat nog natuurlijk is?
Met een beugel is bijvoorbeeld de stand van de kaak te veranderen.
Extreem bruin worden (zon of zonnebank)

Antwoorden (1)

- Naar de kapper gaan (of een pruik halen) en jezelf een totaal ander kapsel aanmeten.
- kleurlenzen indoen, bril op (of juist af als je die normaal draagt).
- met makeup kun je ook veel anders laten lijken aan je gezicht.
- je houding aanpassen, krommer gaan lopen bijvoorbeeld.
- met training kun je ook je stem en accent anders doen.
- andere stijl kleding dragen.

Ik weet niet of je dat ook onder 'natuurlijk' vind vallen, maar je kunt ook iets als een prostetische neus op doen. Kijk bijvoorbeeld naar Wendy van Dijk in haar programma waarin ze mensen voor de gek houd met typetjes als Ushi. Ze is daar ook bijna niet meer te herkennen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Makeup kan voor man of vrouw om het anders te laten lijken.
Als man heb je nog de optie van baard en/of snor aanpassen.
Ritsuka