wat is een goede zonnebrandcreme waar je geen puistjes van krijgt?

Ik weet nu hoe belangrijk het is om elke dag je huid te beschermen tegen de zon, en ik gebruik ook acne medicatie, dus dat kan de gevoeligheid voor de zon nog versterken, ik heb al heel veel zonneproducten geprobeerd, ook matterende. maar elke zonnebrandproduct laat een vettig laagje achter en is te comedogeen voor mij. misschien moet ik er een hebben met minerale filters, maar daar stoppen ze ook vaak vette dingen in, waarom weet ik niet. kunnen jullie me helpen, en graag niet te duur!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

P20 is misschien de oplossing, lijkt aardig aan de prijs, maar is zuinig in gebruik, omdat je minder vaak hoeft te smeren. Overleg eens met je huisarts wat een goed product voor jou is.