waarom hebben Aziatische mensen altijd zo'n 'stralende' huid?

Het valt me op dat aziatische mensen altijd een huid hebben. Die straalt. Het lijkt dan niet vet, maar alsof die huid gewoon ontzettend veel vocht bevat ofzo. Hoe kan dit? En hoe doen ze dat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Altijd is overdreven, er zijn voldoende Aziatische vrouwen met een probleemhuid, maar de meerderheid heeft inderdaad een mooie huid. De oorzaak daarvan is vooral het mijden van zonlicht, dat zijn weinig of niet roken, matig, of geen alcohol drinken. Maar ook gezond eten en drinken (kruidenthee). Buiten dit, geven veel Aziatische vrouwen ook kapitalen uit aan huidverzorgingsproducten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus het is de groene thee?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Onder andere, maar ook kruidenthee werkt mee aan een mooie huid, beperk cafeïne zoveel mogelijk, neem voldoende rust, drink niet, rook niet, kortom een gezonde leefstijl helpt je huid optimaal gezond te blijven.
Ritsuka
7 jaar geleden
er zijn veel factoren die mee spelen. goede voeding en goede huidverzorging vooral.