hoe duur is het om je lichaamshaar defintief te verwijderen?

Hallo ik ben een man van 31 en ik heb ontzettend veel lichaamshaar. Op bijvoorbeeld mijn rug. Ik heb wel eens wat gelezen over laseren, maar hoe duur is zo een behandeling eigenlijk?

Toegevoegd na 31 minuten:
Kan de verzekering het ook vergoeden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dat zal al gauw rond de 400 euro kosten, het ligt eraan hoeveel behandelingen je nodig hebt, sommige verzekeringen vergoeden dit deels, of helemaal, maar er zijn er ook die dit niet vergoeden, daar moet je je zorgpolis even op na kijken, vraag altijd toestemming aan je zorgverzekeraar, voordat je deze behandeling uit laat voeren, als er sprake is van vergoeding. Vraag advies aan je huisarts, of zorgverzekering deze weten welk ziekenhuis of kliniek de behandeling goed en veilig uitvoert, ga in ieder geval niet naar een schoonheidsspecialiste om dit te laten doen, omdat daar vaak fouten worden gemaakt met haren weg laseren. Ik heb 1 bron geplaatst, maar bij verschillende de prijzen vergeleken.