Hoe voorkom ik dat mijn pony op een snor lijkt?

Ongeacht of ik mijn haar net gewassen heb of niet, net naar de kapper geweest ben of niet, mijn pony hangt altijd als twee gordijntjes naar links en naar rechts, met een driehoekige leegte ertussen. Ik wil graag gewoon een rechte pony. Ik heb steil haar.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je soms een kruin tussen de gordijntjes in? Anders je haar 2 cm vanaf je voorhoofd voorover kammen, zodat het een wat dikkere pony wordt, terwijl er een versteviging (mouse o.i.d) inzit. Als dat goed zit, kam je het teveel aan haar weer naar achteren en desgewenst opzij.

Antwoorden (2)

Zo te lezen zit daar een kruin, een stukje waar je haar in een andere richting groeit dan de andere haren. Doe je niks aan, je zal deze 'snor' blijven houden! Laat het lang groeien en kam het naar achteren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarschijnlijk is je pony gewoon te lang, waardoor hij zo komt te vallen. Klant is koning, als jij je haar korter wil.. Snap niet dat zij dan weigert hem korter te knippen.. Misschien is het ook gewoon je haar die zo valt, je natuurlijke slag. Ik heb hier ook last van. Ik heb bij de kapster een goeie stevige spray gekocht en dan blijft die goed liggen. Stijlen kan je ook wel doen, maar ik moet daarmee oppassen of mijn pony ziet er ongelijk uit.. Ik denk dat een langhoudende spray in jou geval een goede oplossing is. Diegene die ik gebruik is ééntje van 'Matrix'. Je kan die ook online bestellen. Is echt een aanrader!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik probeer een afbeelding toe te voegen, maar weet niet of je het kan zien.. Hij heet ' matrix total results 24 h' (lichtblauwe bus)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Afbeelding bij vraag plaatsen werkt niet. Je kunt eventueel een uploadsite voor plaatjes als tussenstap gebruiken, en dan de link (beginnend met http:// en eindigend met .jpg) aan je antwoord toevoegen. Zelf vind ik daar https://www.mupload.nl/ handig voor.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, wanneer GV en afbeeldingen eens een keer samenwerken.... Het punt is, als de kapster zegt dat ik voor gek loop als ik mijn pony korter doe, geloof ik haar. En ik had afgelopen zaterdag een belangrijk feest en a.s. woensdag een sollicitatiegrsprek, dus ik wil niet voor gek lopen. Maar hij hangt echt over mijn wenkbrauwen, dus ik veeg hem de hele tijd weg. Ik heb hem zaterdag met de fohn en gel bol proberen te kammen, maar dat hielp maar even.