Is er een verschil tussen deze 2 Opium (parfum) versies?

Ik heb 2 originele Opium versies van Yves Saint Laurent gevonden op het internet uit 1977 in een andere flacon. Zijn deze twee parfums hetzelfde of zijn ze verschillend?

http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Saint-Laurent/Opium-93.html

http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Saint-Laurent/Opium-Parfum-33772.html

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

De geuren lijken op elkaar, maar zijn niet helemaal hetzelfde, de geur is een aantal jaren terug opnieuw uitgebracht en toen is er een kleine wijziging in de ingrediënten gebracht, waardoor de geur veranderd is. Ook de verpakking is anders. Welke je het lekkerst vind, is persoonlijk.

Toegevoegd na 5 minuten:
In 2010 is deze geur opnieuw uitgebracht en hebben deze veranderingen plaatsgevonden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In 2010 is degene uitgebracht die je nu overal in winkels ziet maar die verschilt wel redelijk veel van de versie uit 1977. Ik heb het over de twee versies uit 1977 in de links.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Meestal als er een nieuwe versie van een product is, wordt de oude versie zodra de voorraad op is, niet meer gemaakt en verdwijnt daardoor uit het assortiment. Over welke je het precies hebt weet ik niet, sinds een aantal jaren heb ik een visuele handicap, waardoor ik geen afbeeldingen meer zie. Verder dan dit, kan ik je dus niet helpen helaas.