Is het parfum Opium van in de link EDT of EDP?

Ik wil graag het parfum Opium van Yves Saint Laurent hebben in de link (volgens mij de Opium uit 1977):

http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Saint-Laurent/Opium-93.html

Ik vraag me alleen af: is het Eau de Toilette of Eau de Parfum? Ik dacht Eau de Parfum maar als ik het op internet opzoek dan krijg ik hetzelfde flesje met Eau de Toilette. Weet iemand of het EDT of EDP is?

Toegevoegd na 44 seconden:
Ik bedoel degene op het plaatje (en ook in de link).

Toegevoegd na 4 uur:
Nog een vraag: Is er wel een EDP van Opium uit 1977?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is EDT.
Het flesje EDP ziet er anders uit.

Toegevoegd na 9 uur:
Nee, er is geen Opium EDP uit 1977. Deze versie is uitgekomen in 2009.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Okay. Is er ook geen EDP uitgekomen van de versie uit 1977?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Even het verschil tussen eau de toilette, eau de parfum en parfum. https://www.parfumswinkel.nl/dames/yves-saint-laurent/opium/eau-de-parfum-spray-90-ml_23656/
De eau de parfum is ook nog te koop, omdat er meer geurstoffen inzitten dan in de eau de toilette is deze ook duurder, parfum bevat geen spray, dat bevat de meeste geurstoffen daardoor dient deze druppel gewijs aangebracht te worden en is het hoogste in prijs, dit wordt ook in steeds minder winkels aangeboden. Maar alle drie zijn ze nog te koop, al zal je naar de parfum moeten zoeken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Okay, maar degene op de link is de nieuwe versie en ik zoek de oude.
SimonV
8 jaar geleden
Nee, de EDP-versie is uitgekomen in 2009.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Okay bedankt voor de antwoorden/reacties.