Is de Go Blonder conditioner van John Frieda erg schadelijk vergeleken met de spray?

Aangezien de spray je haar aardig beschadigd, heeft de conditioner ook zo'n schadelijk effect?
En hoe effectief is de conditioner (vergeleken met de spray)?
Heb je de shampoo hierbij nodig voor 'optimaal resultaat'?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

De go blonder crèmespoeling van John Frieda bevat geen waterstofperoxide, maar kamille en citroen. Citroen droogt het haar uit, maar dat wordt gedeeltelijk opgevangen door de hydraterende ingrediënten in dit product, waardoor de schade veel minder zal zijn dan bij een blond spray. John Frieda heeft ervoor gekozen ook een spray in de handel te brengen onder de naam go blonder, deze bevat wel waterstofperoxide, waardoor de haarschubben geopend worden en steeds slechter gaan sluiten, waardoor het haar er dood en pluizig uit gaat zien, dat is een slechte keus. De shampoo bevat net als de conditioner kamille en citroen. Bij de shampoo is het voor het herstel van het haar aan te raden de conditioner te gebruiken, de conditioner kun je als product op zich gebruiken, bij langdurig gebruik zal het haar toch enige schade ondervinden, zowel van de shampoo als de conditioner. Kleur uit je haar halen, kan nu eenmaal niet zonder je haar te beschadigen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel! :) Weet je toevallig ook hoelang het duurt voordat je echt resultaat ziet, ervan uitgaande dat je 2 tot 4 keer per week de conditioner gebruikt?
En kun je met de conditioner een ombre-effect creëren door het alleen in de puntjes te gebruiken? Alvast bedankt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit gaat heel langzaam, door de kleine kleurverandering zal het dus wel enige tijd duren voordat je er iets van ziet. Alleen je punten lichter maken is ook mogelijk, alleen is het moeilijk steeds dezelfde lengte in te smeren, maar ook dat is geen probleem, dat zorgt voor een mooi verloop van donker naar licht.