Kun je een serum maken van meerdere ingrediënten?

He, ik wil een serum maken, met meerdere ingrediënten, zoals vitamine c, vitamine e, vitamine a, vitamine b, aloe vera, toverhazelaar, tea tree en knoflook olie.
Maar nu weet ik niet of dat allemaal bij elkaar kan of dat je van elk ingredient een appart serum moet maken.
En als het wel bij elkaar kan wat er bij elkaar kan en ofdat alles dan nog wel wat doet en werkt.
En hoe zit het met ph waarde. Moet je hier ook rekening mee houden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

nee, want wat u bedoelt is geen serum. Serum maak je door een dier (of ander mens) te infecteren en antistoffen op te bouwen, dan bloed af te nemen , die antistoffen te isoleren en ze vervolgens te injecteren. Dat is een serum! Een voorbeeld is de koepokinjectie.