Ja, dat kan. Er is weinig tot geen verschil tussen de ingrediënten van de zonnebrand bedoeld voor het lichaam en zonnebrand voor het gezicht. Kies een zonnebrand dat hydrateert en een hoge beschermingsfactor heeft. Alleen als je de zonnebrand wil gebruiken als basis voor je make-up is het beter om een dagcreme met zonbescherming te gebruiken, omdat de meeste zonnebrand producten te vet zijn als make-up basis, waardoor de make-up als het ware gaat glijden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is geen probleem het spul doet daar exact hetzelfde als dat het op je lichaam doet: UV straling filteren/blokkeren...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt, alleen opletten met in je ogen komen: voor het gezicht is het vaak dunner en het prikt erg!