Bestaan er shampoos die je haar zwart maken?

hoe heten shampoo dat je tijdens het douchen gebruikt en die je haar een kleur geeft.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Dat heet kleurshampoo. Het blijft ongeveer een 10-tal wasbeurten zitten. Het vervaagt stilaan na een aantal wasbeurten maar het voordeel is dat er geen ammoniak inzit, dus het is wel gezonder voor je haar. Ook voor als je de kleur snel beu zou zijn is dit een betere manier om je haar te kleuren. Je kan hem in verschillende kleuren terugvinden, dus ook in het zwart. Het effect is het beste wanneer je een kleurshampoo koopt die donkerder is dan je eigen haar. Ook gaat blond haar niet ineens zwart worden door middel van een kleurshampoo. In deze gevallen werkt verf efficiënter.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat heet kleurshampoo en is
eenvoudig te bestellen.

Google het even
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, geen shampoos die tijdens het wassen je haar kleuren, shampoos om de kleur op te frissen bestaan nog wel, maar geven niet genoeg kleur af, om je haar dekkend te krijgen. Wel bestaan er kleurshampoos wat eigenlijk semi permanente kleuringen zijn, deze blijven ongeveer 6 tot 8 weken in je haar en vervagen vanzelf door het wassen, die heten zo, omdat je ze voor het uitspoelen even op moet schuimen, wat de gelijkenis met shampoo aangeeft, of verven waarmee je zwart kunt bereiken. Deze producten zijn niet geschikt voor onder de douche, dit omdat deze producten ongeveer een half uur nodig hebben om tot ontwikkeling te komen.
Vraag als je je haar zwart wil, advies aan een kapper, deze kan je haar beter beoordelen, is er voorpigmentatie nodig, of past deze kleur wel bij je, welk product is het meest geschikt, allemaal vragen waar de kapper je antwoord op kan geven. Je bent dan wat meer geld kwijt, maar weet dan wel zeker dat je haar mooi zwart wordt, later kun je dat dan zelf bijwerken.