hoe moet je sebastian craft clay gebruiken?

ik heb loreal studio remix en sebastian craft clay. loreal remix is best vet dus daarom had ik sebastian craft clay gekocht. maar als ik craft clay in mijn haar doe, lijkt het alsof er niks is verandert. ik heb geen extra stevigheid. ik doe heel weinig, zoveel als de kapper me aanraden, ongeveer de helft van een erwt. iemand tips hoe het wel blijft zitten? ik heb kort best dik haar. en ik wil de voorkant een beetje schuin omhoog.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik gebruik het ook. Ik neem ook een "halve erwt". Die wrijf ik uit tussen mijn acht vingertoppen. Daarna ga ik met mijn vingers een paar keer door mijn haar heen, vanaf de haargrens boven het voorhoofd naar achteren. Vervolgens smeer ik de rest dun uit door de rest van mijn haar, om ook daar een tikje stevigheid te hebben.

Bij het inwrijven druk ik mijn vingers tegen de hoofdhuid aan. Het begin van de handpalm maakt ook goed contact met mijn haar, zodat de clay goed wordt verdeeld. Na de eerste paar inwrijf-bewegingen verdeel ik het wat beter daar waar dat nodig is.

Mijn kapper doet het anders. Die wrijft de clay niet tussen haar vingertoppen zoals ik, maar ze wrijft haar beide handen er helemaal mee in. Daarna gaat ze met haar volle handen door mijn haar.

Ik heb het op haar manier geprobeerd, maar mij lukt het zo niet. Daarom houd ik mijn eigen manier maar aan.

Toegevoegd na 1 minuut:

Als mijn haren wat langer zijn geworden, is die eerste "halve erwt" soms niet genoeg. Dan neem ik nog een heel klein beetje extra uit het potje. Dat verdeel ik dan voornamelijk over die plekken die nog "een likje nodig hebben".

8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prima antwoord, zou je graag willen plussen, maar helaas kan dat niet op dit moment. De link hiervoor ontbreekt al enige tijd.
Cryofiel
8 jaar geleden
Je schrijft al een tijdje dat je geen plussen kunt uitdelen. Ik dacht dat je misschien een beoordelingban had (heb ik ook meermaals gehad), maar nu zeg je dat de link ontbreekt. Bedoel je dat pijltje net links van het aantal plussen dat een antwoord al heeft? Als jij dat niet ziet, kan het zijn dat je een ad-blocker of een vergelijkbaar product hebt geïnstalleerd dat dat pijltje tegenhoudt. Soms kun je dan toch klikken op de plek waar dat pijltje had moeten staan. Dat werkt als de ad-blocker wel het plaatje, maar niet de bijbehorende link blokkeert. Anders moet je je adblocker vertellen dat hij de betreffende link moet goedkeuren, dus niet meer moet blokkeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat het de duimen zijn, bij mij zegt de computer link voor het aantal plussen of minnen in cijfers. Als ik een plus wil geven, moet ik dus op die link (duim?) gaan staan.
Cryofiel
8 jaar geleden
Je moet inderdaad op die link (het duimpje) gaan staan en daar klikken. Niet op de cijfers zelf, daar kun je niet op klikken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, zo deed ik het voorheen, maar al een tijdje is die link er niet meer en kan ik dus niet meer plussen :( Het begon met korte periodes, dan startte ik de laptop opnieuw op en dan lukte het meestal weer, soms duurde dit een dag, maar nu lukt dat al weken niet meer.
Cryofiel
8 jaar geleden
Heb je Control-F5 geprobeerd? Daarmee dwing je de pagina te herladen. Eventueel Control-Shift-F5. Ale er iets verkeerds in de cache staat hef je dat daarmee op. Lukt dat niet, dan zou je iemand naar jouw computer kunnen laten kijken (je bent zelf blind, toch, of verwar ik jou nu met een ander?). Die persoon zou op een laptop of smartphone kunnen inoggen om te kijken of het probleem zich onder jouw account ook voordoet op een ander apparaat. (Nu lijkt het net alsof ik supergraag jouw plusje wil hebben, maar daar gaat het me niet om. Ik probeer slechts jou te helpen weer te kunnen plussen (en zonodig ook minnen).)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe lang die je met 1 potje??
Cryofiel
8 jaar geleden
Pffft... zo lang dat ik geen idee heb hoe lang... Vele maanden in ieder geval. Zeker meer dan een half jaar. Maar hoe lang precies? Ik zou het niet weten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké want het is best duur
Cryofiel
8 jaar geleden
Per potje is het best duur. Maar omdat je er zo weinig van gebruikt doe je enorm lang met een potje. Per maand kost het daarom bijna niets. En daar gaat het tenslotte om.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe verdeel je het eigenlijk over 8 vingers hoe doe jij dat
Cryofiel
8 jaar geleden
Gewoon met één vinger een likje uit het potje nemen. Daarna de prut over de vingertoppen van de andere hand verdelen. Je hebt nu vijf vingers met prut: de ene vinger (in mijn geval van de rechterhand) waarmee je de prut uit het potje hebt gehaald, en de vier vingers van de andere hand. Daarna de vingertoppen van de beide handen langs elkaar wrijven tot alle acht vingertoppen beprut zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké thx