hoe vaak in de week mag je de anderelon care en repair creme gebruiken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
staat dat niet op de verpakking?
als je het echt vaak nodig hebt, zou ik toch eens gaan kijken naar de oorzaak van je droge en beschadigde haar, anders is het dweilen met de kraan open

Antwoorden (1)

Dit kan je gewoon dagelijks gebruiken, dat staat niet letterlijk in de tekst op de website van Andrélon, maar het komt er wel op neer.
Het doet niet zoveel met je haar, het legt er vooral een laagje omheen waardoor je haar minder breekbaar wordt en mooier gaat glanzen (wat droog haar vaak niet doet). Andrélon claimt wel dat het tot diep in je haar doordringt, maar het verandert je haar niet ofzo.

Wel heb ik bij mijn haar vaak het gevoel dat het er snel vettig van wordt. Ik heb ook heel fijn haar, dus ik heb dat vrij snel. Misschien jij minder snel (ik weet natuurlijk niet wat voor een haar jij hebt).
Ik heb na het gebruik van dit product, de volgende dag vaak het idee dat mijn haar moet wassen omdat het er anders viezig/vettig uitziet. Bij dagelijks gebruik zou dat dus betekenen dat ik elke dag mijn haar zou wassen. Dat is dan weer minder goed voor je haar. Door je haar te vaak te wassen kan het júíst weer makkelijk breken en uitdrogen (waardoor je meer van deze Andrélon nodig hebt).