Waarom is de mascara Aqua Lash van Max Factor uit het assoritment?

Ik wilde hem via Bol.com bestellen wat ik normaal altijd doe, hij is sowieso niet in de winkels te vinden, alleen ik kon hem niet bestellen.
Toen ben ik verder gaan googelen en dacht ik 2 keer dat ik hem gevonden had maar toen ik hem kreeg bleek hij bruin te zijn. Eén website zei dat Max Factor de mascara uit het assortiment heeft gehaald, weet iemand waarom dit is?
En waar ik eventueel de zwarte nog kan bestellen/kopen? Ben heel erg gesteld op deze mascara

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

De reden is zeer waarschijnlijk omdat er geen ruimte in de schappen meer voor is.
De winkels hebben per merk een schap van een bepaalde lengte, meestal 1 of 1,5 meter per merk.
Daarbij is er een kleine ruimte voor de mascara's gehouden, zodra er een nieuw product is, moet daar ruimte voor gemaakt worden in het schap, de vertegenwoordigers ruilen dan een al bestaand product om, voor het nieuwe product. Daarbij moet een keus gemaakt worden, de leverancier maakt die keus op basis van verkoop, of gelijkenis aan een beter verkopend product. Zodra het product uit de winkels is gegaan, stopt ook de verkoop aan andere partijen. Ik vermoed dat de Max-factor 2000 calorie mascara in het zwart een goede vervanger is.
Soms worden voorraden van de leveranciers opgekocht door de Action of soort gelijke winkels, dus kijk daar regelmatig bij de make-up.