Kunnen ingegroeide haren vanzelf weer naar buiten groeien?

Kunnen ingegroeide haren vanzelf weer naar buiten groeien als je bijvoorbeeld een tijdje niet scheert? Als je veel ingegroeide haren hebt is het haast onmogelijk om deze allemaal te verwijderen met een pincet/naald. Vandaar mijn vraag of de haren ook door gebruik van bijvoorbeeld speciale huidproducten weer naar buiten kunnen groeien, zonder dat je ze zelf 'opereert'..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Scrubben
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Scrubben schijnt te kunnen helpen, maar ik lees ook veel tegengestelde uitspraken. Scrubben zou juist niet goed zijn bij een geïrriteerde huid. Of met een milde scrub, maar wat is een milde scrub?
Rieneke1
8 jaar geleden
Een milde scrub is een scrub die speciaal voor je gezicht bedoeld is.

Antwoorden (1)

Meestal groeien ingegroeide haartjes niet vanzelf weer naar buiten, maar veroorzaken ze een kleine ontsteking. Omdat de haartjes moeite hebben om door de huid te breken, helpt het als je dagelijks scrubt. Verzorg de huid daarna wel met een verzorgende creme.
Rieneke1