welke shampoo zorgt voor veel volume bij mannen?

ik ben een jongen met heel dun steil haar, en vraag me af welke shampoo goed voor mn haar is die goede volume geeft.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lees dit eens, alles wat erin staat klopt. Als je kort haar hebt dan kun je de staart overslaan.
Ook is het niet nodig speciale shampoo voor mannen te kopen, het enige verschil met de unisex shampoos, is dat de verpakking anders is en de geur anders.
http://www.girlscene.nl/p/3974/volume_in_je_haar
Bordensteker
8 jaar geleden
Biershampoo ;-)

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet kun je van andrelon ook shampoo kopen met extra volume.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
JASON thin to thick shampoo is erg fijn.