Hoe kun je parfum van je handen afkrijgen?

Soms gebruik je weleens parfum en komen je vingers ermee in aanraking. Kun je gewoon handzeep gebruiken? Het gaat om de geurtjes uit flesjes, rollers etc en niet de parfum in zepen etc.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt je handen wassen met handzeep, maar de geur van de eau de toilette blijft dan nog wel enigszins aanwezig, je zal die geur moeten neutraliseren, mogelijk lukt dit met azijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hartelijk bedankt voor je antwoord Crea. Waar het in eerste plaats om ging is parfum zelf. Dus eigenlijk datgene dat op je vingers hand etc blijft als waterachtige laag. Dat is dan gewoon met zeep te verwijderen, netals bijvoorbeeld olijfolie van je handen af te wassen neem ik dan aan of is daar meer voor nodig.

Antwoorden (1)

Als mijn dochter bij de visboer gewerkt had, was de lucht aan haar handen zo mogelijk nog erger dan de lucht van parfum. :)
Het enige dat goed hielp was de handen insmeren met tandpasta. Dat was een truc die ze van de visboer had geleerd.
Probleem ter plekke opgelost, haar handen waren dan geurvrij.
Schone kleren aan en ze kon weer aan tafel verschijnen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Plusje vd deze goude tip. Wilde hem plaatsen maar je was mij voor :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
*gouden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar de visboer niet allemaal goed voor is, super idee van mij ook een plus.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goed! Maar helaas ruiken je handen dan wel naar tandpasta, maar dat is zo weer weg.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is inderdaad een goede tip voor de lucht afkomstig van parfum en vis natuurlijk. Ik neem dan wel aan, dat de tandpasta er met zeep dient te worden verwijderd.