welk haarkleurprodukt geeft geen allergische reacties? zwarte kleur?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is afhankelijk van je allergie. Als je zeer gevoelig bent is er voor zover ik weet geen één. Als je er één vindt waar je wel tegen kan; Gebruik die dan zo min mogelijk, dan is de kans dat je daar ook last van gaat krijgen kleiner.
Ritsuka
9 jaar geleden
dat is niet te zeggen zonder te weten wat je allergie is

Het beste antwoord

De producten van John Masters organics zijn speciaal bedoeld voor mensen met een gevoelige of allergische hoofdhuid, maar dat wil niet zeggen dat iedereen er goed op reageert, ook kruiden bijvoorbeeld kunnen allergische reacties veroorzaken. Ook zijn deze niet goedkoop, er zijn voordeligere alternatieven te koop die hetzelfde claimen op het gebied van allergische hoofdhuiden. Wil je zeker zijn dat je geen problemen krijgt met je haarproducten, laat dan bij een dermatoloog uitzoeken voor welke stoffen je overgevoelig of allergisch bent, dan kun je die stoffen vermijden en gericht naar geschikte producten op zoek. Haarkleuringen zijn geen van allen geschikt voor allergisch reagerende hoofdhuiden, ook de natuurlijke Henna niet, al zijn er natuurlijk altijd mensen met probleemhuiden die er wel goed op reageren.