Ja. Niet zozeer omdat geconcentreerd UV-licht en onduidelijke chemicaliën fysiek een probleem kunnen zijn, maar primair omdat die dingen je het idee geven dat je er mooier van wordt. Of beter.
Weinig dingen zijn slechter voor een mens dan verkooptrucs die hem-of-haar verleiden de werkelijk belangrijke keuzes en drempels in het leven te verontachtzamen. Je bent goed zoals je bent, ga daar van uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het gebruik van deze producten zorgt voor een tijdelijke aantasting van het tandglazuur. De concentratie bleekmiddel in deze producten is lager dan in de producten die de tandarts gebruikt, dus de aantasting is vrij licht. Bij normaal gebruik zijn deze producten dan ook niet schadelijk. Meer lezen over dit onderwerp kun je hier: http://www.leef.nl/kennisbank/tanden-bleken-zelf-doen-of-naar-de-tandarts/