Het beste haal je een spateltje, wat ook vaak bij een pot creme zit.
Als je rechtstreeks met je mond aan die tube zit, smeer je allemaal bacteriën eop en is het sneller bedorven.
Doe de lipgloss vanuit de tube op het spateltje, en breng het daarmee aan. Voor nauwkeurig aanbrengen kun je ook een klein lipkwastje gebruiken.
En natuurlijk na het aanbrengen alle spulletjes schoonmaken.

En lipgloss is nu eenmaal wat plakkeriger. Je hebt ook bepaalde soorten lipbalsem die wat glans geven, zoals Labello Pearl & Shine, die plakken wat minder.

Toegevoegd na 11 minuten:
Plaatje uploaden werkt niet, zo'n ding: http://www.hannahboutique.nl/hannah-Creme-Spatel.html
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka. Dank voor de upload. Had nog niet van Hannah gehoord, lijkt me makkelijk voor bestellen van dit soort dingen!
Als je het gewoon uit de tube wilt aanbrengen, zorg dan dat hij eerst helemaal schoon is. Duw dan een heel klein beetje in het tubetje zodat er een klein belletje uitkomt. Vervolgens houd je de tube gewoon tegen je lippen aan en smeer je het (voor de spiegel) uit. Daarvoor is de voorkant gemaakt.