Waar kan ik de beste papillotten kopen??

ik ben op zoek naar goede papillotten en bij de primark hadden ze die niet meer en ik vraag me af of die van de kruidvat goed is

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (2)

De beste maak je zelf !! Met reepjes van een oud laken of ? Die zijn geschikt voor nat haar . Wil je ze gebruiken op droog haar . Een reepje watten om circuleren met aluminium folie . Wil je ze echt nieuw kopen loop bij een kappers groothandel binnen og Google kappers groothandel . Ik zag ze pas nog in alle maten en kleuren op de AlbertCuip Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De papillotten die je in de winkel koopt zijn bijna allemaal van hetzelfde materiaal, ook die van het Kruidvat, deze werken prima, de manier waarop je ze indraait bepaald hoe grof de krul wordt. Draai je losjes in, dan krijg je grovere krullen dan als je ze strak indraait, hoe strakker je ze indraait hoe langer de krul blijft zitten. Zorg dat de streng haar niet te dik pakt, draai die vanaf de punt om de papillot en rol de papillot dan omhoog of opzij. Deze papilotten zijn geschikt om mee te slapen, dus 's avonds met nat of vochtig haar indraaien en de volgende dag voorzichtig uitdraaien en je hebt een prachtige bos krullen.
Succes!

Toegevoegd na 42 minuten:
Normaal bepaald de dikte van de roller hoe grof de krullen worden, maar omdat papillotten meestal maar in 1 maat verkrijgbaar zijn, kun je het hier doen door de streng strak of los om de papillot te draaien.