hoe weet ik welk haarkleur bij me past?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou een keer me haar opvallend roze, rood of blauw willen ferven maar ik wil niet voor gek lopen hoe weet ik welk haarkleur bij me past

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Ga eerst een kijken welk kleurtype je bent, een winter, zomer, herfst of lentetype. Als je dat weet dan kun je bepalen welke kleur bij je staat. Je kunt deze kleuren ook uitproberen met haarkrijt, dat was je er in 1 a 2 keer wassen helemaal uit, tenzij je lichtblond haar hebt, omdat dat poreus is, kan daar onbedoeld toch kleur in trekken. Haarkrijt is te koop bij de meeste drogisterijen en speelgoedwinkels. Vraag iemand die je vertrouwd eerlijk haar of zijn mening te geven over de kleur.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neem een goeie foto van je zelf. Met een beeldbewerkingsprogramma, zoals Photoshop, verander je de kleur van je haar in elke kleur die je maar wilt. Is een goeie test...