Kun je met zilvershampoo je haar blond maken?

Ik heb van mezelf blond haar, maar het is nu (niet extreem donker, maar ook niet licht) bruin (geverfd). Ik wil het graag weer in mijn eigen kleur hebben en ik wil graag weten of ik zilvershampoo kan gebruiken om mijn blonde haar terug te krijgen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Nee, dat gaat niet, met zilvershampoo kun je de gelige gloed die je vaak ziet in blond en grijs haar verminderen of zelfs wegkrijgen. Om je haar weer blond te krijgen moet je wachten totdat de kleur uit je haar is, of je haar blonderen en er dan de goede kleur blond overheen zetten. Een methode die vaak de kleur er snel uithaalt is SOS colour remover van Delor. Deze is verkrijgbaar in een lichte en donkere variant. Meestal werkt dit, maar niet in alle gevallen, het is het proberen waard, dit doet precies hetzelfde als je je haar kleurt, maar dan andersom. Dit is te koop bij de drogisterij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt een shampoo van Head and Shoulders gebruiken. Dit is een anti-roos shampoo maar werkt ook erg goed om je geverfde haar lichter te krijgen. Drogisten raden zelf vaak aan deze shampoo te gebruiken wanneer je bijvoorbeeld je haar te donker hebt geverfd.