wat te doen tegen dun haar man?

ik heb dun haar en elke keer als als er gewoon in wrijf komen er haartjes eruit wat kan ik er tegen doen ben en man

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hallo.

Vitamine b innemen. Dit zorgt voor gezonder haar. Er zijn wat middelen beschikbaar die het haar voller maken zoals minoxidil. Dit is wetenschappelijk nooit bewezen maar op forums lees je wel terug dat het haar sneller groeit en voller wordt. Je zou ook een thinking shampoo kunnen gebruiken. Gezond eten en een goede nachtrust helpt ook heel veel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
anneliez
9 jaar geleden
haar kun je niet sneller laten groeien. Ook niet voller maken dan het is. Hooguit wat illusie dat het voller is. Ben bang dat op die fora mensen zitten die gebaat zijn bij de verkoop van dat spul
Edraket
9 jaar geleden
Als je iets kon uitvinden wat echt helpt tegen dunner wordend haar, werd je de rijkste man op aarde.
paulus811
9 jaar geleden
Weinig mis met het antwoord, alleen 'thinking' shampoo bestaat niet (was t maar waar). Thickening shampoos wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoelde ook thinkning. Excuses. Bedankt voor de correctie
Niets ben ik bang
Iedereen verliest 100-150 haren per dag, en het groeit gemiddeld 1 cm per maand.
En normaal valt het niet zo op dat die haren uitvallen omdat het over de hele dag gaat, maar als je wrijft komen alle (bijna) losse haren in 1 keer.
9 jaar geleden
Het zal misschien raar zijn maar knoflook wrijven op de kale plek(ken) helpt. Snij een teentje (verse) knoflook en wrijf het over de plek(ken)..doe dit ongeveer 15 minuten en was het daarna uit met een natuurlijke shampoo. Vermijd shampoo's met SLS en SLES. Deze ingrediënten zorgen voor de schuim in de shampoo en dat je haar schoon wordt maar werkt ook uitdrogend. Dit alles verstoort de hoofdhuidbarriëre. Doe na het wassen een klein beetje olie (bv. Kokosolie, arganolie, vitamineE olie)Als laatste punt: eet veel noten en neem extra vitamine B complex in.