Ja, dit is in een wetenschappelijk onderzoek aangetoond. Daarnaast is roken sowieso niet goed voor de algemene conditie van de huid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Precies. De doorbloeding van je huid wordt beter als je stopt met roken. Plus.
Het valt mij inderdaad op dat mensen die roken, vaker last hebben
van een vettere huid en tevens mee-eters.
De mee- eters zelf zijn ook wat groter van rokers, dus weer een goede
reden om niet meer te roken!