Kan je ook het gezicht wassen met de creme zeep van Zwitsal?

Ik ben een Zwitsal fan.
Heb vandaag de creme zeep gehaald (voor de handen).
Ik zat te denken.
Ik heb een gecombineerde huid in me gezicht.
Me wangen zijn droog en me neus en voorhoofd glimmen.
Zwitsal in hypoallergeen en dermatologisch getest.
Zou me huid dan niet normaliseren als ik me gezicht ermee was?
Want het reinigt en het is zacht.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Zwitsal Cremezeep bevat babycrème van plantaardige canola-olie, en is speciaal ontwikkeld om de babyhuid mild te reinigen. Zwitsal Cremezeep heeft een terugvettende werking, zodat de huid wordt beschermd tegen overmatig uitdrogen en ontvetten.

Natuurlijk kan jij jouw gezicht ermee wassen. Maar of het goed is voor een gecombineerde huid die al een aantal jaren aan weer en wind is blootgesteld durf ik niet te voorspellen. Het zou kunnen dat het dan té vet wordt, en je huid bijvoorbeeld pukkels gaat ontwikkelen.
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De PH-waarde van Zwitzal is erg hoog. Te hoog voor de volwassen huid. Het is namelijk speciaal ontwikkeld voor de babyhuidjes die deze hoge PH-waarde juist nodig hebben.
Gebruik dus liever een beetje melk op de vette delen van je huid ( hoe vaak kan ik niet zeggen want ik weet niet hoe vet de huid is, begin met om de dag) en gebruik daarna een vochtinbrengende creme voor het gezicht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De ph waarde van tradicionele zeep is ook te hoog vergelijk het eens met douchgel