Hoe werkt de Formule W Wrattenpen?

Ik heb gisteren de Formule W Wrattenpen gekocht en vandaag heb ik dit product voor de eerste keer gebruikt. Onder aan de pen zit een kwastje en daar komt gel uit, maar de gel komt er bij mij aan de zijkant van het kwastje uit en niet aan de onderkant van het kwastje. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Het is niet belangrijk waar het spul uit het kwastje komt. Als je het maar met een klein druppeltje uitsluitend op de wrat aanbrengt.
Waarschijnlijk drupt het langs de zijkant omdat je het kwastje horizontaal houdt. Je moet het verticaal houden, dan loopt het keurig naar de punt.