Nee, tenzij je allergisch bent voor 1 van de ingredienten, dan kun je een reactie krijgen waarbij je lippen dikker worden.
Labello verzorgt alleen, en kan het soms een wat glanzend laagje geven.
Dit galanslaagje kan je lippen iets voller laten lijken, maar het doet niks.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt!

Andere antwoorden (2)

dit lijkt mij te mooi om waar te zijn,een 5-tal jaren terug was er zo een lippen balsem van Lobello die dit beweerde maar die is ondertussen al lang terug uit de handel...dus zal het wel niet geholpen hebben...
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!
Nee je lippen worden niet voller van het smeren van labello, labello verzorgd je lippen en maakt ze zacht, daarom kan het zo lijken dat je lippen voller zijn geworden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!