Hoe kun je het beste dik haar in model brengen?

Ik wil graag m'n haar stijlen met wax en haarlak, maar m'n haar is erg dik en eigenwijs. Welke producten helpen hier het beste bij?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kappersschaar. Laat een goed model knippen, dat kan al enorm schelen. Laat het uitdunnen, de punten bijknippen en eventueel bij lang haar in lagen knippen, dan is het makkelijker te hanteren. Laat je kapper je ook adviseren over verzorgen en styling producten, vaak betaal je hier meer voor, maar het is zuinig in gebruik, waardoor het in de loop der tijd in verhouding niet zo duur is.

Het beste antwoord

Een goed model begint met een goede knipbeurt. Laat een goed model knippen, dat kan al enorm schelen. Laat het uitdunnen, de punten bijknippen en eventueel bij lang haar in lagen knippen, dan is het makkelijker te hanteren. Laat je kapper je ook adviseren over verzorgen en styling producten, vaak betaal je hier meer voor, maar het is zuinig in gebruik, waardoor het in de loop der tijd in verhouding niet zo duur is.

Goede wax en haarlak koop je ook bij de drogisterij, maar haarlak over wax heeft niet zoveel zin, door het vet in de wax, verminderd de werking van de lak aanzienlijk. Haarlak wordt beter gecombineerd met gel of mousse. Een goede wax is onder andere Studio line indestuctible wax , een goede haarlak Elnett satin, ook gel en mousse zijn prima van Studio line. Je kunt ook kiezen voor een gelspray, dat werkt als gel en haarlak in 1, wel creëren zolang de gelspray nat is. Het beste advies krijg je van je kapper, deze kan je haar voelen en zien, waardoor er een persoonlijk haar advies gegeven kan worden. Beginnen met een kapper die een goede coupe knipt, maakt echt het verschil.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt bij de buitenlandse toko's (antiliaans/surinaams en afro haar toko's) vele soorten spraytjes, cremetjes en goedjes! Loop er is naar binnen en vraag wat je wilt. Zij hebben sowieso het geschikte spul in huis

Een andere optie is Chemisch stijlen (zoals de meeste donkere vrouwen doen of de vrouwen met heel veel slag/krul)

Succes!