hoe verberg ik mijn tatoeage?

Ik heb een tatoege op mijn rechterhand maar ik wil graag solliciteren! Nu heb ik gehoord dat er make up is om je tatoeage te verbergen. Zo ja hoe heet die make up? Zo nee is er een andere oplossing in plaats van laseren????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Dat kan met Derma color, darmee kun je je camouflage camoufleren. Je kunt het beste naar een schoonheidsspecialiste/parfumerie medewerk(st)er gaan die hiermee werkt, dan zal zij je leren dit aan te brengen. Je moet het met speciale remover verwijderen. Ook bij het uitzoeken van de juiste kleur, die ook te mengen is, heb je ook hulp nodig, je kunt dit product zelfs waterproof maken.