Een pincet heeft niet echt onderhoud nodig.
Je zou het af en toe met een alcoholdoekje af kunnen nemen om het schoon te houden.
Ritsuka
9 jaar geleden
Als je een pincet voor meerdere mensen gebruikt, moet je hem iedere keer even schoonmaken met alcohol.
Gebruik je hem alleen voor jezelf, dan moet je af en toe de mond reinigen omdat er altijd huidvet of vuil aan gaat zitten en dan is de grip niet meer zo goed.