Helpt de Skin So Soft body oil van Avon echt tegen muggenbeten en zo ja waar kan je deze bestellen in Nederland ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier kun je het bestellen, of het werk???
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.avoncosmetica-shop.nl/nl/product/skin-so-soft-bodyspray---dry-oil-spray--150-ml-original/

Antwoorden (2)

De British Royal Navy is er erg blij mee omdat het goed werkt tegen de Highland midges. Of het ook werkelijk tegen alle muggen en bij iedereen werkt valt niet te garanderen,

Overigens kan je het gewoon kopen via de link die crea heeft geplaatst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens de website van Avon wel:

Skin So Soft dry oil spray 150ml, bestelnummer 183343
Het nr.1 middel tegen muggen en bekend over de hele wereld. Ook aanbevolen op de vakantiebeurs. Het is een hydraterende niet vette spray met Jojoba-olie die de huid zijdezacht maakt.
Doordat deze SSS spray ook muggenwerend is, wordt deze door de Britse militairen o.a. ook in Schotland al jaren naar volle tevredenheid gebruikt.

De positieve reacties op http://www.byblonde.nl/apotheek/skin-so-soft bevestigen het. Maar ze zijn naamloos, dus is niet na te gaan of de fabrikant die er wellicht zelf geplaatst heeft.
De aanbeveling op http://www.buitensport-schotland.nl/natuur/midges.php?thema=15&geb=nokust is wat dat betreft betrouwbaarder: Wat je kunt doen tegen midges is middel is 'Skin So Soft Body Oil' van het merk Avon gebruiken. Het is een huidcreme uit de cosmeticaindustrie, maar wel effectief.

Ook de ervaring van Marian op http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/930114/2008/09/13/Weet-jij-veel-Het-middel-tegen-muggen-stinken.dhtml toont het aan: voor de verandering een middel dat níet stinkt: Skin So Soft, een bodyspray van het cosmeticamerk Avon. Ze kocht het als huidolie en ontdekte dat midges (‘die hele kleine vervelende prikbeestjes’), haar met rust lieten.

Blijft staan dat het bij sommige personen goed werkt. Je zult het moeten uitproberen of jij tot die categorie behoort.
Amadea