Welke producten werken goed om de pluis uit je krullen te halen?

Ik heb al zoveel geprobeerd om de plus uit mijn krullen te halen, maar het ene product maakt je haar weer vet en zwaar en het andere product maakt het hard, stug en dof.. Ik heb nou de Oil & Care serie van Andrelon. Het is beter dan alle andere producten die ik geprobeerd heb, maar het geeft toch niet het gewenste resultaat.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

john frieda heeft erg goede producten, ik vind zelf dat het heel veel beter is dan andrelon
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hi,

Je kan een bij een Kappersgroothandel langs gaan bij jou in de buurt. Bij bijna alle groothandels in Nederland kan je naar binnen en je aankopen doen zonder een kapperszaak of KVK te hebben. Deze verkopen de meest bekendste en beste haar producten voor lagere prijzen dan bijvoorbeeld de kapper. De medewerkers hebben alle kennis van alle haarproducten en weten precies (wanneer jij je probleem verteld of je haar hebben gezien/gevoeld) welk product jij nodig hebt.

Veel succes,

Liefs,
Kirsten.