waar kan ik dezelfde (uitwasbare) haarkleur van ariana grande kopen?

Ik heb blond haar en ik weet niet of ik mijn haar dan in de goede kleur krijg. Heeft hier iemand tips voor? En weet iemand waar ik die kleur (goedkoop) kan kopen?? Ik kan niet niet naar de kapper gaan ervoor want d kapper die als enige bij ons in het dorp zit is niet zo heel erg goed. Heeft er iemand tips?? Graag voor de zomervakantie wil ik het weten want ik wil mezelf na de vakantie omgetoverd hebben tot een heel ander meisje. alsvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Als jij blond bent van jezelf is het af te raden zo'n donkere kleur te nemen. Want de kans dat het jou helemaal niet staat is zeer aanwezig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bovendien is blond haar poreus en heb je kans dat de kleur onbedoeld toch in je haar trekt. En dus niet uitwasbaar is.
Lees dit eens voordat je naar de winkel gaat:
http://haargeheimen.nl/zelf-haarkleuren/zelf-je-haar-verven-tips-trucks/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geen lichte wenkbrauwen dus het zou misschien wel kunnen maar jij kunt ook gelijk hebben. En daarom wil ik het ook niet.meteen permanent doen. Ik kan binnenkort gaan kijken en ook raad vragen bij een drogist. Maaar alsnog bedankt!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je je haar lichter wil maken, is dat permanent. Je haalt kleur uit je haar, dat was je er niet meer in, dat slijt er niet weer in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil het niet lichter want ik ben blond. Ik wil het graa dezelfde kleur als ariana grande

Het beste antwoord

Bij de drogist zijn vele kleuren te koop. Uitwasbaar, dit houd in dat de kleur na iedere wasbeurt wat vervaagd. (Vind ik persoonlijk erg lelijk). Na een paar keer wassen is de kleur vaag en dof. En in een keer eruit gaat niet. Dus moet je het opnieuw doen of andere kleur erover.

Als je blond bent van jezelf kan je het prima zelf kleuren. Maar als je blond bent doormiddel van blondering moet je eerst naar de kapper voor een pigment behandeling.

Die pigment behandeling is echt nodig. Ik heb geblondeerd haar. Ik heb er vorig jaar een rode permanent kleuring in gedaan. Het bleef afgeven en werd na twee keer wassen roze achtig met wit en dof.

Als je blond bent van jezelf kan de kleur op het pakje iets lichter uitvallen dan dat staat aangegeven. Geen probleem dan kleur je het gewoon nog een keer. Dat zegt mijn kapper ook.

Dek het haar tijdens het intrekken van de verf af met aluminium folie. Daardoor trekt de kleur beter in. (Dit mag nooit met een blondering) wel met kleurverf tenzij op de verpakking staat aangegeven dat dit niet mag.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk bij de drogist op de verpakkingen. Daar staat op of het permanente verf is of semi permanent (dit is dus langzaam uitwasbaar) of een kleurspoeling (die blijft heel kort zitten)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt!! Ik ben blij dat je wel goede tips hebt wany ik kan hier heel veel mee!! Hartelijk bedankt!!!
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Geen probleem ik verf al 15 jaar mijn haar zelf. Ik heb het in allerlei kleuren gehad. Dus inmiddels weet ik er wel het e.e.a vanaf :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha dankjewel!! Heb je misschien nog wat tips over hoe je het het beste kunt verven want met die pakjes gaat het nog wel eens fout