Hoe kan ik mijn haar het best dragen tijdens het sporten?

Mijn haar is net niet lang genoeg om een staartje te maken. Dat is wel nodig voor voetbal, anders zit het me de hele tijd in de weg. Heeft iemand ideeën hoe ik m'n haar uit m'n gezicht kan houden (ook als er wind op staat) zonder een staart? Ik heb al geprobeerd om een haarband te dragen, maar als de wind van achteren komt heb ik er toch last van. Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Je kan voor het voetballen je haar naar achteren kammen met gel of wax, een soort wetlook kapsel. Zo'n idee: http://stylenoted.com/wp-content/uploads/2014/02/Coco-Rocha-Short-Hairstyles-Side-Parted-Straight-unaCcmwM_tkl.jpg

Daarop kan je nog een haarband doen voor extra stevigheid of alles vastzetten met speldjes/klemmetjes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met een hoofdband of een haarnet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan lijkt het mij het slimst om een pet eroverheen te dragen. Die moet dus goed passen, zodat hij niet afwaait.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik mag met voetbal geen hoofddeksels dragen van welke soort dan ook. Een haar band mag wel. Maar toch bedankt voor het meedenken ;-)
Je zegt net niet lang genoeg voor een staartje. Herkenbaar :-)
Als dat net niet lukt wil het vaak wel als je twee staartjes maakt.
Door de scheiding in het midden en door de staartjes wat hoger (niet in de nek) te dragen en wat haarlak te gebruiken blijft het vaak wel zitten.

Zo deed ik het meestal ging net.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk geen pipi langkous achtige staartjes. Dus gewoon twee staartjes aan de achterkant :-)
9 jaar geleden
Kristal
9 jaar geleden
Wat is er mis met Pippi Langkous staartjes ??? ;-))
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Sommige mensen vinden dat kinderachtig ;-)