Hoe lang kun je met 200 ml eau de toilet van one million, Paco Rabanne doen als je elke dag 2x spuit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K
Amadea
9 jaar geleden
Dat hangt af van de hoeveelheid die jij dan opspuit!

Antwoorden (2)

Er van uit gaande dat je niet té royaal bent en dus de knop op tijd los laat, tel ik op 0,5 ml. per spray, dan spray je 1 ml. per dag en istie na 200 dagen leeg.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb mijn Paco Rabanne One Million al bijna een jaar en ik spuit ook dagelijks 2x en ik heb 100ml.
Ook is hij nog half vol.
Ik weet niet waar je die getallen vandaan haalt, maar ze lijkem me niet erg realistisch.
Zeker wel een jaar, alleen weet je zeker dat je maar 2x spuit dat lijkt me erg weinig.
Mijn 1 million was met ongeveer 4 sppuitjes per dag naar een jaar en 2 maanden op.
Ik kij trouwens hier http://www.parfum-online-bestellen.nl/product/paco-rabanne-1-million/ altijd waar hij het goedkoopste is