hoeveel laser sessie,s heb ik nodig om me zwarte inkt tattoo zodanig weg te halen dat ik er iets nieuws overheen kan zetten mvg?

Toegevoegd na 19 minuten:
14 cm lengte 7 breedte

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt geheel aan de grootte van de tattoo.

Antwoorden (1)

Dat hangt van meerdere factoren af.

De meeste tattoo's zijn na 10 sessies wel weg, maar je kunt pech hebben. Een vriend van mij heeft het in 7 sessies weg laten halen. Daar zit wel iedere keer een periode tussen van ong anderhalve maand. Het doet ook flink pijn en er blijft over het algemeen ook een (lelijke) witte plek achter.

Een kleinere tattoo kan je trouwens ook operatief laten verwijderen. Dan ben je er in één keer vanaf.

Toegevoegd na 2 minuten:
De factoren waar het vanaf hangt:

- De kleur van het pigment in de inkt
- De soort kleurstof die gebruikt is
- Diepte van de tatoeage
- Of de tatoeage in vetweefsel is gezet of niet
- Of de tatoeage door een amateur of een professional is aangebracht
- De tijd dat de tatoeage in de huid zit, hoe ouder de tatoeage is hoe minder behandelingen er nodig zullen zijn, omdat die vaak al een deel verkleurd zijn
- Hoeveel water u drinkt na de behandeling
- De kleuren zwart, wit, paars en donkerblauw zijn goed te behandelen