ik wil mijn originele haarkleur terug, kan dit?

Ik had altijd blond haar. Ik heb 2 spoelingen gehad en heb mijn haar toen een donkerbruine kleur gegeven. Nu wil ik toch wel graag weer mijn eigen kleur terug, zonder het in die kleur te verven. Is er een middeltje bij de kapper ofzo die je haar een soort van kan 'ontkleuren'? Of als ik het uit laat groeien, wordt het dan vanzelf weer mijn echte haarkleur?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer Color Remover van Kruidvat . Dat verwijderd de toegevoegde
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen de toegevoegde kleur .

Het beste antwoord

Als je ontkleurt wordt je haar kleurloos, het krijgt dan een oranje-achtige kleur. Het is heel chemisch en ik raad het sterk af! Als je 2 spoelingen hebt gehad zou de kleur moeten vervagen na een aantal wasbeurten, en dan krijg je vanzelf je eigen kleur terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik merk inderdaad al dat het vervaagd.

Andere antwoorden (1)

ja hoor als je het uit laat groeien komt je eigen kleur weer terug, dat kan wel een tijdje duren, want haar groeit gemiddeld 1,5 cm per maand. Zou je haar 10 cm lang zijn dan kost jet je dus bijna een jaar. Om niet met opvallende uitgroei te lopen kun je wel al zovast een spoeling doen met een kleur in ongeveer je eigen haarkleur dan gaat de verandering gelijkmatiger