Is L'Oreal Feria Absolute Platina slecht voor je haar?

Mijn haar is 2 keer gebleekt en moet nu nog 1 keer gedaan worden voordat ik de kleur 'Platina' heb bereikt en had gelezen dat dit product sneller werkt. De meningen zijn verdeeld hierover. De een zegt dat het je haar afbreekt maar de andere zegt dat het wel een goed product is. Wat is nu waar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had zwart indo haar en heb mijn haar naar licht geel bereikt na 50 minuten de bleek in te trekken en daarna heb ik een permanente paarse toner gebruikt om het helemaal perfect wit te krijgen.
Als ik dit zo hoor vraag ik me af hoe je haar eraan toe is...welke kleur is het nu? Ik adviseer je niet die peroxide zooi niet als toner te gebruiken maar een paarse toner of blauwe(ligt eraan welke kleur het nu is)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn haar is nu gelig, lijkt op highlights want ik heb het niet egaal. Ik gebruik geen peroxide want de kapper heeft het voor mij gedaan met haar spullen. De tweede keer is er veel haar afgebroken omdat het na 4 weken weer is gedaan ipv 8 weken rusttijd. Welk product heb jij gebruikt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat doet zij met jouw haar? Hoe lang trekt zij het in? Zonder peroxide kun je je haar niet bleken dus ik denk wel dat ze peroxide heeft gebruikt. Tenzij ze je haar niet licht maakt...
Gelig? Als het even licht is als de binnenkant van een banaan kun je een paarse toner gebruiken om het platinum te maken.
Ik heb gewoon een potje blauwe bleek poeder(van hair showtime) gekocht bij de afroshop en een volume developer 40 van het zelfde merk(nu je toch al gelig haar hebt raad ik je aan de laagste sterkte te gebruiken, anders is het gefrituurd) Heb je een foto van je haar hoe het er nu aan toe is???
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh ja en voor de toner om het geligheid te neutraliseren heb ik dit artikel gelezen om zelf een toner te maken die permanent is: http://chloeshere.blogspot.nl/2013/07/how-to-make-toner-for-blonde-hair.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik was vergeten te zeggen dat die link bovenstaande alsnog "peroxide zooi" is maar als je haar nog leeft en lui bent zoals ik dan is dit perfect voor jou.
Als je op een gezonde manier je haar wilt tonen en zin hebt om het steeds bij te werken kun je ipv permanente paarse verf paarse vegan haarverf gebruiken zoals manic panic. Vergeet niet producten te kopen voor geblondeerd haar(john frieda toner correction als conditioner vervangen bijv). Maar niet teveel paars gebruiken dalijk heb je pastel violet haar!(tijdelijk, kan makkelijk vervaagd worden)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoop informatie van je. Dank je wel. Moet het ff op een rij zetten want de spullen waar jij het over hebt kan ik hier niet kopen. Woon op een eiland in de Caribbean. Zou je graag een foto sturen maar wil het niet op deze site zetten. Hoe kan ik je die sturen?

Antwoorden (1)

Het ene haar is het andere niet. Het ene haar zal wellicht afbreken maar het andere niet. De enige die hier iets zinnigs over kan zeggen, is je kapper.