In welke supermarkt in België kan je nog dubbelzijdige scheermesjes kopen?

Ik vroeg me af of er nog supermarkten zijn in België die dubbelzijdige scheermesjes/veiligheidsmesjes/navulmesjes verkopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

In België zou ik het helaas niet weten. In Nederland zijn ze bij de HEMA goed verkrijgbaar.

Via internet zijn er veel buitenlandse websites die ze aanbieden en ook op eBay is er een groot aanbod. Je kunt ze beter daar bestellen omdat er veel keus en een lagere prijs is.

Toegevoegd na 1 uur:
In België is HEMA natuurlijk ook actief en zijn de mesjes volgens de website gewoon verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In België zijn er toch ook HEMA's ?!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij dus in de HEMA in België.
Of op een of andere online webshop-winkel...
Veel succes! ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, online is het geen probleem om aan die mesjes te geraken maar om telkens een bestelling te doen voor een paar mesjes lijkt mij onnozel en zou ik ze liever snel in de supermarkt willen halen. Hema hebben we hier in België, maar of ze die mesjes hebben weet ik niet..