plekjes van acne helen niet hoe gaat dit weg?

Als ik een puistje of klein bultje krijg probeer ik dat niet erger te maken door te pulken if makeup er op te doen, ik maak mijn gezivgt 2x per dag schoon maar als het bultje verdwijnt, verdwijnt alleen het bultje, de rode plekjes lijken wel in mijn huid te zijn getrokken je voelt niet dat er een plekje zit, je ziet alleen een eood vlekje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geduld dit gaat vanzelf weg:
http://www.paulaschoice.nl/learn/rode-vlekjes-en-littekens-door-puistjes-wat-is-het-verschil-en-hoe-kom-je-eraf/

Antwoorden (1)

De huid is dan aan het genezen, elke dag pure Aloë Vera voor het slapengaan aanbrengen doet wonderen. Zit ook een antibacterieel stofje in dat ontstekingen e.d. tegengaat.