Wordt je huid warm bij het gebruik van lavaklei (zoals bij het aanbrengen van tijgerbalsem)?

Ik ga binnenkort naar een hammam, en krijg dan lavaklei om te gebruiken, maar ik wil eerst weten of je huid ook warm wordt bij gebruik, aangezien ik bloedverdunners gebruik en daarom geen behandelingen (hot stone massage e.d.) mag ondergaan en producten mag gebruiken waarbij je huid warm wordt in verband met mogelijke bloedingen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ja, lavaklei kan warm worden. Al verwacht ik niet zo warm als tijgerbalsem. Geef even aan aan de behandelaar dat je bloedverdunners gebruikt en daardoor geen warmtebehandelingen mag ondergaan. De behandelaar weet of dit wel of niet kan.