hoe kun je je mooi maken dmv een operatie?

Ik ben 18 jaar en ik vind me eigen lelijk.
Is er een methode om me eigen te laten veranderen niet van man naar man maar gewoon dat ik er mooier uitzie. Ik denk hierbij aan een operatie. Is er een methode? En wat kost dat? Niet dat ik geen budget heb maar ik kan het nergens ophet internet vinden. Ik zou graag rreacties ontvangen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is beter en goedkoper om aan je zelfbeeld te gaan werken, ga met dit probleem naar je huisarts, deze kan je een goede therapie voorstellen welke je zelfbeeld verbeterd. Niemand is perfect, iedereen heeft zijn/haar mooie en minder mooie lichaamsdelen, vaak maakt dat anders zijn dan een ander je juist bijzonder. Ben trots op wat je bent. Ga van jezelf houden..
tinus1969
10 jaar geleden
En wat vind je precies niet mooi aan jezelf?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
plastische chirurgie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik neem aan dat je een jongen/man bent? Jezelf lelijk of mooi vinden zit tussen je oren. Ik ben feitelijk geen mooie vrouw. Mijn gezicht is scheef en lang. Toch vinden mannen mijn regelmatig knap... Hoe dat komt? Door wat ik probeer uit te stralen. Plastische chirurgie doet niets met je zelfbeeld. Neem een tyoe "Barbie" van tv. Zij blijft aan haarzelf sleutelen, ze wordt steeds onnatuurlijker (en in mijn ogen lelijker), maar ze blijft onzeker.
Jij hebt ongetwijfeld sterke kanten, dus presenteer die. Stel dat je neus niet helemaal staat zoals jij dat wilt en dat hij groot is (ik geef maar een voorbeeld), en dat je dat lelijk vindt. Probeer dan de aandacht op je mooie mond of ogen te leggen. Of neem een cool kapsel. Of draag kleding die jij tof vindt en straal uit dat je je er goed in voelt. Iemand die zelfverzekerd overkomt, heeft de helft al gewonnen. Het doet er echt niet toe of je voldoet aan het schoonheidsideaal. Dat zijn er namelijk maar heel weinig. Rechte schouders en rug, stevige handdruk, hoofd omhoog. Echt, het helpt. (en vraag je ondertussen af of je echt op een type als Arie Boomsma, die zogenaamd helemaal klopt, wilt lijken).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer een andere smaak make-up of doe mee aan een progamma van tv om te kijken of die je kunnen helpen.
Ik zou juist geen operatie nemen het kost rond de duizend euro en het ik niet goed voor je.
Veder moet je niet meteen denken dat je lelijk bent wat je zelf ook vind want daar gaan meiden/vrouwen vaak de fout in en hebben dan geen zelfvertouwen meer vraag aan vriendinnen anders wat zij vinden dat je moet veranderen of vraag of ze je eventueel met dit probleem kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga fitnessen,
ook de spieren in je gezicht doen onbewust mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oefen je lachspieren, lachende mensen zijn een stuk knapper.

Het beste antwoord

Hoewel ik niet denk dat cosmetische chirurgie een oplossing is voor een minderwaardig gevoel (zie mijn reactie boven), is het wel mogelijk om iets aan je uiterlijk te laten veranderen. Er bestaan diverse klinieken die cosmetische operaties uitvoeren. Je geeft in je vraag niet aan wat je niet mooi vindt aan jezelf. Daarom is in mijn antwoord niet aan te geven hoe duur een cosmetische ingreep is. Stel je hebt een scheve neus, dan kost een correctie tussen de € 1.500 en € 6.000 . Dat is afhankelijk van de aard van de operatie (alleeen correctie neustop of algehele neuscorrectie). Iedere kliniek heeft zijn eigen prijzen/tarieven, maar ook zijn eigen kwaliteiten. Kies dus nooit zomaar voor de goedkoopste kliniek, want het gaat om je lijf en daar krijg je er maar een van.. Voor voorbeelden van prijzen verwijs ik naar de tarievenlijst van een Nederlandse kliniek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Kan geen neus correctie vinden van meer dan 3600. Prijslijsten zijn van 2011 en 2013.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!