Waar kan ik zwarte henna bestellen om herenkapsels te kleuren?

Ik ben op zoek naar een natuurlijk middel om mijn grijze haren te kleuren en dacht aan henna.

Weet iemand waar ik zwarte henna kan bestellen om mijn haar te verven?

Het moet afgeleverd kunnen worden naar België...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Bij een goede ouderwetse drogist zou je het moeten kunnen bestellen.

Het beste antwoord

het nadeel van zwarte henna is dat het niet dekt op grijs haar, dit is alleen bij zwart het geval, wil je het toch proberen, weet dan dat je over henna geen chemische kleuring kunt zetten, omdat dat zeer vreemde kleuren veroorzaakt.
Beter kun je kiezen voor Just for men.

Wil je toch zwarte henna kopen, dan kan dat bij vitexnatura.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dat echt zo crea??? Dekt het helemaal geen grijs/wit haar?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, er komt wel iets kleur op, maar dat is een grauw grijze tint, iets donkerder dan je haar nu zal zijn.