Hoe blondspray te gebruiken als man?

Ik heb blondspray en wil het deze zomer weer gaan gebruiken. Vorig jaar ook gebruikt maar toen gewoon in mn haar gespoten zonder echt model.

Ik wil nu alleen de bovenste punten blonder hebben, hoe kan je dit goed doen? Als het naar beneden loopt is al snel de hele haar lichter. Wil alleen bovenste punten.

En is er een website waar ideeën of tips voor blondspray op staan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je niet beter plukjes laten zetten bij de kapper voor de zomer? Blondspray geeft meestal een heel onnatuurlijke kleur en ik denk dat het ook erg lastig is om de punten netjes te doen. Na de zomer een knipbeurt en je bent er weer vanaf!

Het beste antwoord

Het nadeel van blondspray is dat het vloeibaar is en daardoor moeilijk plaatselijk aan te brengen. Je kunt het mengen met een haargel, kies er dan 1 met zo min mogelijk geurstoffen. Omdat deze negatief kunnen werken op de haarkleur na het gebruik van de blondspray. Doe wat gel in een bakje, spray daar de haarspray overheen, of giet het erop. Doe er zoveel bij, dat de gel wel gel blijft en niet vloeibaar wordt. Meng het met een plastic of houten spatel. Trek plastic handschoentjes aan en doe wat in je handen. Vervolgens kun je met je vingers de gel met blondspray aanbrengen op de punten. Dit kun je ook met een plastic kammetje doen. Droog je haar hierna met een föhn, waardoor de blondspray direct zijn werk begint te doen. Blondspray blondeert door, als je in de zon bent, of je haar föhnt.