kan ik de baargroei/gezichtbeharing stimuleren

Ik ben 16 jaar en ik wil mezelf wel is gaan scheren enzo. Ik heb wel een snorretje maar dat is het ook. Het groeit niet. Mn vader en opa begonnen ook ongeveer op 16 jaar met scheren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan niet, dat komt of het komt niet, of je krijgt op medische indicatie hormonen. Maar dat doen ze niet omdat jij je wil scheren.