hoe weet ik welk huidstype ik heb?

Ik wil heel graag weten welke huidstype voor de producten die ik gebruik.
Ik heb af en toe een vette huid maar ook soms een droge huid. Wat moet ik hier uit afleiden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
je kunt je laten adviseren door een schoonheidsspecialist

Antwoorden (2)

Daaruit is duidelijk af te leiden dat jij een gemengde huid hebt.
Amadea
10 jaar geleden
Bij een gemengde huid is de T lijn vet en de rest droog, ik denk dat de gast in een periode is waarbij de huid reageert op hormonen, zoals zwanger, puber. of in de overgang. Ik denk dat de huid wat onrustig is hierdoor en waarschijnlijk wordt droog verward met vochtarm. De enige manier om dit zeker te weten te komen is: Naar een deskundige, zoals een schoonheidsspecialiste. Deze kan een huidanalyse bij je doen en zo bepalen wat je huidtype is.