Ik wil graag net zo'n schuine pony als Linda de Mol hoe doe ik dat?

Ik heb zelf dik haar dus futloos hoe creëer je dan zo'n pony?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dat noemen ze geen pony maar een lok. De scheiding aan de zijkant, en het haar dat dan over het voorhoofd valt halveren en naar opzij draperen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je even googelt op 'schuine pony knippen' kom je tal van tips, tricks en filmpjes tegen. Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet geheel onbelangrijk: als je het, na kappersbezoek, ook zelf voor mekaar hebt deze creatie te maken, dan liters haarlak of vergelijkbaar product erop spuiten!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je dacht toch niet dat Linda dat zelf doet . Of dat ze het zelf zou weten wat al gezegd Linda wordt bijgestaan door een heel team top kappers enz
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je gaat naar de kapper en zegt: Ik wil net zo'n scheve ponny als Linda de Mol.
Dan kunnen ze je vast wel helpen.

Het beste antwoord

Met dik haar kun je juist heel veel. En dik haar is vaak helemaal niet futloos! Heel veel mogelijkheden! Dus daar kan je wat aan doen met de goede spullen.

Linda de Mol heeft altijd en overal waar ze komt haar kapper/visagist bij zich.

Daarmee kun je je dus niet vergelijken.

Ga naar een goede kapper. Die bekijkt jouw haar. Die zal je vertellen wat mogelijk is.
En die zal je ook vertellen hoe je het eventueel kan benaderen en met welke
producten je het kan bijhouden.

Als het echt een goede kapper is zal hij/zij je ook vertellen als het niet kan.