Hoe gepermanente krul minder fijn krijgen?

Ik heb mijn haar laten permanenten vandaag maar het is echt poedelkrul geworden! Zijn er manieren om de krul minder fijn te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Ja , het haar wassen enz dan met masker of conditioneer er in plat kammen dus nat haar met zware masker plat kammen en kammen . De fixatie ( het hard worden Vd zwavel bruggen is nog niet voltooid ) werkt nog enkele dagen door . Je kunt een permanent in de eerste dagen vaak nog steiler maken . Daarna gebeurt het ook langzaam . Mocht het je blijven irriteren kan een goede kapper met wat Perm vloeistof ( ook weer kammend ) de Perm er zelf bijna uit halen ja ook dan neutralisatie ( fixatie ) gebruiken . Dus kammen en kammen met vet of ? Gel , masker of ? Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geduld hebben, over een paar weken zal de krul uitzakken en wat grover worden.
Ook kun je met een föhn en krulborstel de krullen grover föhnen, dit kan ook met een Carmen set, of stijl- of krultang. Het permanenten heeft je haarstructuur veranderd, wat voorlopig niet te veranderen valt. Kies de volgende keer voor grovere permanentwikkels, de wikkel bepaald hoe grof of fijn de krul wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, na een week is het ergste weg.
ik heb zulk fijn sluik haar, dat als ik grove permanent doe, hij na een week al uitgezakt is. Ik neem dus altijd poedelkrul, dan loop ik de eerste week voor gek, maar zit het daarna minimaal een half jaar goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had vroeger juist het tegenovergestelde, de poedelkrul was toen in, ik baalde als een stekker als zij er, ondanks weinig wassen, binnen 2 weken uitgezakt waren, bedankt voor je reactie :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of opnieuw laten permanenten met grovere rollers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is ook een mogelijkheid, echter wel heel schadelijk voor je haar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat weet ik. ;-)